Dåligt samvete?



Nej jag har faktiskt inte det, tack till "Adam" och "xenofob".


Jag har inte dåligt samvete över att jag inte har skrivit i min blogg på ett tag. Jag har däremot dåligt samvete att jag inte har tillbringar mer tid med min son än vad jag gör, det har jag.
Men, till trots för det.
När jag nu gjorde mitt uppehåll i debatten så hängde ett par frågor i luften.
Främst från Stefan men också från Lars-Erick.
Dessa herrar förtjänar ett svar.

Min åsikt är att det enklaste sättet är att göra ett öppet forum.
Det finns flera olika sätt att starta ett sådant aldeles gratis, http://www.gratisforum.se/ är ett sådant.
Jag föreslår att Lars-Erick startar ett forum där och att "vi" alla andra registrerar oss och sen så debaterar vi av hjärtats lust. Dett är ett synnerligen enkelt sätt att "hålla ihop" debatten utan att länka från en blogg till en annan.
bilden kommer från www.wowzone.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär