onsdag 23 mars 2011

Vårstädning, långa knivar eller inte.

Om det är vårstädning som S ägnar sig åt eller om det är "de långa knivarnas natt" vet jag inte men det verkar som om flera ledande inom S är på väg ut.
"S:t" Stefan Mårtensson skriver om det på sin blogg och gör en anlys av läget inom S och framtiden.
Jag skulle vilja flagga för 2 personer som kan mer. 2 personer som "inte kan vänta"
I vår kommun finns Lars Bryntesson och Annika Andersson.
Oerhört duktiga och pålästa politiker.
Annika med sina otroliga snart 15 år i lokalpolitiken borde kunna ta steget upp.
Lars med sin kompetens och närmast läskiga minne är en annan som jag kan rekomendera.

Jag önskar S all lycka till med sin valprocess, den kan inte vara lätt.
På förekommen anledning. Detta blogginlägg är inte sarkastisk, respektlöst eller på annat sätt otrevligt menad.
Jag vill verkligen göra S-ledningen uppmärksam på dessa två talanger på Värmdö. Personligen har jag en djup respekt för Lars och Annikas kompetens.

1 kommentar:

En Dolk som Spetsar frågorna sa...

Hej Bloggen,
utan att vara sarkastisk som man möjligtvis ibland kan kan ha rätt att vara i den värmdöska politiken, så menar jag att bloggen i det här fallet har en utomordentlig syn och mening på sina "meningsmotståndare".
Värt att notera
Jan Dolk