Hockey idag





Värmdö hockeys unga skall spela mot AIK idag. Då måste man vara där och kolla. Att jag inte är en sportsmänniska, nästan tvärt om, hör inte hit, det är min sons bäste kompis som spelar och min sambo håller på AIK. Då måste man vara där!

I politiken har det varit lugnt.
Vi fattade ett beslut i styrelsen att enhälligt stödja Olle Markstedt och hans förslag till lösning för slussen.
Vi på Värmdö borde visa mer intresse för Slussens framtid, för mig som passerar Slussen 10ggr i veckan, minst, är den jätte viktig. Alternativet som Olle har presenterat ang Slussen är, för mig hela styrelsen, det bästa och därför stödjer vi i Folkpartiet detta alternativ.
Vi måste ha en humanistisk syn på Slussens utveckling.
I veckan är det KS då blir det andra bullar verkar det som.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär