Björklunds Tal

Det var, som flera har sagt, inget nytt och jag kan väl faktiskt säga att jag är lite besviken. Jag hade hoppats på att Jan B kunde levera en snackis men det blev inget. Att kunna föreslå att förstatliga skolorna vore en snackis tror jag.
När jag idag tittar på filmen från hans tal, läser hans tal och alla olika analyser av hans tal så blir känslan lite som att pussa sin syster, det händer liksom inget.

Och vad det gäller Gudrun......... Jag minns när hon dansade på Docklands..... Det var bättre..

Media: SVD, DN, DN, Expressen, Aftonbladet, DN.
Om talet: Pär Gustafsson, Christermagister, Seved Monke, Liberati, Per Altenberg, Carina Boberg, Johan Westerholm, retorikbloggen, retorikexpert Elaine Bergqvist gilalr inte medan retorikexperterna Fredrik och Christer Hanefalk gillar.

Kommentarer

du gillar mina länklistor, mer än du gillar Björklunds tal, tror jag. :) Jag har länkat till dig igen.

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär