Stockholmskonferensen.

Igår var det ett strålande antal människor som hade trotsat våren, hösnuvor och ledig lördag för att samlas till årets utgåva av Stockholmskoferensen.

Det var andra året som vi hade detta, jag hoppas det kommer att fortgå för usch va det var trevlig.

Det var proppfullt, stämningen var hög och alla hade nära till skratt. Jan Björklund höll tal och var betydligt mer inspirerande nu än när han var i Västerås, kan det bero på manus eller inte?

Jag var på 2 seminarier, ett som var en paneldebatt om stockholmstoad och kulturmiljöer, det andra var med Adam Cwejman och Nyamko Sabuni.
Båda seminarierna var givande och bra på sitt sätt.

Igår såg jag framtiden för Folkpartiet Liberalerna.
Framtiden heter Birgitta Ohlsson + Adam Cwejman + Erik Ullenhag.
Dessa tre, mina läsare, är anledningen till varför Folkpartiet kommer att ha egen kontroll över alliansen om 2 - 3 val, 8år - 12år.
Dessa tre personer skulle mycket väl kunna göra det.
Dessa tre personer borde få lov att försöka göra det.
Dessa tre personer borde göra det.

Jag vill passa på att tacka Isabel, Moa, Per och alla andra som lyckades göra detta till en bra och rolig dag som lämnade mersmak.

Läs andra bloggare om detta:
Seved Monke, Christoffer Fagerberg, Erik Wahlberg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär