På Måndag smäller det

ÄNTLIGEN.... Nu skulle man vara Gert Fylking.

Efter en massa "tjaffsande" och sju svåra bedrövelse och en hiskelig massa prövningar är vi äntligen i hamn. Det har varit flera turer som har lämnat en sur bismak, man har tittat mer på person och pengar än plats och ideologi. Tarvlig tycker jag.
Vi har väldigt sent fått reda på vilka platser vi har att spela med inför 2009 och på måndag smäller det.
Då kommer jag att presentera vår laguppställning som skall leda oss vidare i mandatperioden med liberala värderingar för oss alla.
Vi kommer att ha vårt val sent på måndag så jag kommer att publicera "vem får vad" på tisdagen.
Dessa val är viktiga utifrån flera aspekter.
Det är inte bara en period vila vi går mot nu med jul och nyår. Det är också ett nytag för nästa del av mandatperioden.
Man kanske kan säga att det nu är dags att visa färg, den liberala färgen.
Kom igen på Tisdag så skall ni se vilka det är som skall föra folkpartiet in i 2009 och igenom 2010.

ps
Lyssna gärna till Thomas Ledin medan ni läser detta inlägg.
Jag har hittat denna låten på Youtube, hur gör IPRED här? Hur gör skivbolagen här?
ds

Kommentarer

Anonym sa…
Hallå, det är tisdag nu..
Anonym sa…
Hallå! Det är onsdag nu... Efter tisdagens kritiska artiklar i NVP förstår jag om ni måste tänka om och snabbt presentera en ny ledning än den ni kom fram till under måndagkvällen. Vi kanske får reda på resultatet nästa tisdag. Eller?

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär