Statistik

Lite roligt är det i alla fall.
Jag gillar statistik till en gräns. Ni vet vad Mark Twain lär har sagt? "-det finns tre lögner, lögn, förbanand lögn och statisktik."
Jag tror han menar att du kan visa vad du vill med statistik.
Fast det är kul trots det.
Jag kan presentera statistik som påstår att jag, totalt, har haft 364 besökare på denna sida. Dessa 364 besökare spenderar ett genomsnitt av 6min och 49 sek på min blog. Jag har haft från 4 till 23 unika besökare per dag också.
Detta gäller då sedan jag började den 16/8 i år.
Vilka är då dessa som tittar på min blog?
Det vore roligt att få veta mer om dem.
Så här säger min statistik modul att de kommer ifrån i alla fall;

1.
Sweden
357


2.
India
2

3.
Denmark
1

4.
United Kingdom
1

5.
Greece
1

6.
Thailand
1

7.
United States
1


Det finns 2 indier som har titta på min blogg.... spännande :D

Välkommen till svenskarna
Welcome till indierna (jag hittade inget på hindi på nätet)
velkomme till danskarn
Welcome till engelsmännen
Υποδοχή till grekerna
Welcome till thailändarna (jag hittade inget på thai på näet)
Welcome till amerikanen

Spännande :D
nåja. lögn, förbannad lögn och statistik.
Jag har svårt att tro att ett par indier tittar på min blogg. Det är snarare en eller annan sökmotor som är baserad i Indien som har hittat hit. :D
Sen har jag tjänat, på två veckor, 2.47$ också..... fast de betalar bara ut när man har tjänat 100$

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär