måndag morgon

Min kära sambo är på jobbet i skolan, sonen sitter bredvid mig på "spel datorn" och gör sitt som svart alv.... och jag har en veckas semester kvar :D Den som sa att skadeglädjen är den enda sanna glädjen visste vad han snackade om.
Fast det är segt att börja vända Alexanders sommardygn till Alexanders skoldygn. Det var lättare för Netti att vända det från skoldygn till sommardygn. Nåja, nu sitter jag här i alla fall. Netti trodde det skulle bli vackert väder idag med solen lyser med sin frånvaro och "de grå" gör sig påminda istället.

Ibland så kan Black Ingvars verkligen hjälpa till. För dom av er som inte känner till dessa så ber jag er att lysna på låten ovan, ge inte upp utan lyssna på texten. :D.
Då återstår att komma på vad vi skall göra idag? Slappa hemma eller ta sig in till Stockholm och dra på museum?
Xander, min son, var på seglarläger igår och i lördags så hans röst väger tungt och han vill slappa hemma... då var det avgjort.
Då blir det "slappa hemma", jag får städa hallen och sen skall jag träna lite också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär