Då är det dags igen...

På måndag börjar jag "lunken"... min golgata vandring. Jag börjar jobba igen efter 3 veckors semester.

Nåja det skall på sätt och vis bli roligt att komma tillbaka också. Vi har det väldigt roligt :D

Alla ens kamrater som inte kan låta bli att skicka diverse mejl och annat uppmuntrande, ringa och undra hur brun jag är eftersom det är sån fantastisk sommar?

Nåja, jag kan jag med. :D

Här tänkte jag lägga in bilder på mina arbetskamrater med mer eller mindre konstiga ansiktsutryck men nöjer mig med en "grupp bild". Om mina jobbar kompisar är "ohängda" så har jag ett par roliga bilder på lager att lägga ut här ;)


PÅ BEGÄRAN FRÅN EN KÄR KAMRAT ÄR DENNA BILDEN BORTTAGEN :D




Jag vill bara säga att jag älskar er alla och det skall .... bli kul att börja jobba igen..... :/

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Igår var det fin fint, idag är det blää

Skyddsrum

Balanskonstnär